Sidor

tisdag 31 juli 2012

I did it!!!

Sista passet i FF avklarat och vilken lättnad! Skyndade mig faktiskt upp imorse för att "få det avklarat".
Har bett maken fotta och måttbandet visar - 17 cm i midjan. Mest glad är jag över att armarna är fastare eftersom dessa är min "hang-up".
Även jag kan se skillnaden på bilderna på magen, trots all överflödigt skinn, vilket naturligtvis är superkul. Jag har ju  mängder med överflödig hud ÖVERALLT o benen är en historia för sig....
Jag kan stolt säga att jag slitit som ett djur under juli månad, avstått från en hel del men vunnit desto mer.
Fy faaan va skönt!

Jag blir superglad när jag fått mess, mail eller meddelande på FB där ni skriver att jag inpirerat er till att själv anmäla er till FitnessFighten i augusti. Ni kommer vara lika nöjda som jag, även om vi har olika utgångsläge och som någon klok sa: "vi spelar inte i samma liga". Jag måste utgå från mig själv och  mina förutsättningar och min kropp. 
Jag står i valet och kvalet om jag ska lägga upp någon bild, men jag får fundera lite till....det är ganska känsligt för mig det här med hur kroppen ser ut efter viktnedgången, det är inte alltid vackert utan kläder :(

Nu ska jag fira genom att åka upp till stan med syster yster som behöver komplettera lite inför bröllopet. Jag ska unna mig nya byxor eller en ny klänning :) för det är jag värd! Men först kaffe!


5 kommentarer:

Anonym sa...

17 cm!!!!!!!!!!

Jäklar vad bra, vilket resultat!
Tänkt/lekt med tanken att med köra FF när jag gått ner resterande kg. (Tänkte se hur du lyckades)
Kör Din semesterutmaning från förra året: att gå en pw varje ledig dag och då hinner tankarna ikapp :) Tror att jag behöver vara "ledig" om man genomför FF så det hade egentligen varit en perfekt semestersyssla. Du inspirerar men jag är osäker på kostschemat - superkräsen :(

Hoppas att du hittar något du gillar på stan.

Du ÄGER!

Kram Maggan

Lena sa...

17 cm på en månad? Du HAR slitit som ett djur. Visst vore det roligt med bilder, men jag förstår att du känner dig tveksam. Du är otroligt stark och en stor förebild för oss alla. Tyvärr kan jag inte hänga på med alla mina skador, men jag hejar på er som kör FF. Största grattiset och kramen

Anonym sa...

En stor eloge till dig! Fantastiskt! Som Maggan skrev: du ÄGER ❤
Helén

Anonym sa...

Stor respekt <3

// en grann påg

Chrissan sa...

Grymt jobbat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...