Sidor

söndag 22 april 2012

När Fidel Castro mötte Mr Latin Lover

Vilket kväll alltså, tjohooo va jag har träningsvärk i kroppen idag och för att inte tala om mina fötter....jag hade ju högklackat....
Förfest hemma hos mig med räkor och grönsaker med dippa (lidl's 0.3% kvarg med chili, paprika och vitlök)
Därefter inledde vi med middag på Cuba Café och en av de få rätterna jag kunde äta var deras hamburgare som var 100% nötfärs (jag åt inte brödet men smakade sötpotatisen som var jättegod) och het mangosås.
 Jättegott! Mums! Sen skulle det fattas stora beslut....skulle vi ta en Fidel Castro eller en Latin Lover?
 Det fick bli en av varje, till vänster Fidel och till höger Latin Lover.....Fidel var INTE god....så resten av kvällen höll vi oss till Latinosen ;)
 O vi dansade, helt underbart. Jag blev uppbjuden av en herre (japp han hade åldern inne för att tituleras herre) som bjöd upp mig på spanska. Jag fick snabbt berätta att jag INTE kan dansa salsa på det sättet som de dansar, "no problem" sa han och log, sen började han sin lektion. Såååå kul att dansa med någon som kunde dansa och "hade det i blodet". Enligt syster yster och vännerna S och L som var med såg det ut som om jag visste vad jag gjorde....haha, jag hade ingen aning, men jag hade en bra kavaljer som visste hur han skulle föra! Han kom tillbaka fler ggr för att "lära mig fler danser" och detta var något av det roligaste jag gjort på länge!
Efter ett par timmar gick vi vidare till Swing Inn där det dansades loss till allt mellan himmel och jord. Var hemma strax innan 02 inatt och gick upp kl 8, eftersom söndagens göromål och aktiviteter inte låter vänta på sig.
Vad hittade Ni på igår?

1 kommentar:

Habibty sa...

Låter som du har haft det riktigt skoj! Härligt! Lidls kvarg är bra till så himla mkt..love it!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...