Sidor

tisdag 17 april 2012

Liten makeover

Bestämde mig härrom dagen för att jag behövde en liten förändring....ett lyft liksom. Såg en bild av American Biggest Loser vinnaren Olivia Ward som bara är sååå snygg! Hennes nya frissa föll mig i smaken och jag messade min frissa om hon trodde jag kunde ha en sådan frisyr med mitt hår (kryllor) - dvs om det plattas. O det trodde hon absolut.
Så fas 1 var lite uppfräschning av färgen:
Sen fototagning före (dock ej vidgjort utan utsläppt för att visa längden):
 Efteråt:
Här ser ni Olivia Ward:
Hittar inte den andra bilden jag hade att utgå från...men denna duger som jämförelse.


3 kommentarer:

Lena sa...

Skitsnyggt!!! Vad var del 1 i det hela? Missat det... kram

Gittans Pysselsida sa...

Det var JÄTTESNYGGT!! både färg och frisyr.
Kram Inga

Chrissan sa...

Klär dig bra!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...