Sidor

söndag 1 april 2012

April April........

Ny månad....ett steg ytterligare närmre sommaren, solen och värmen. Yes!
Brukar du luras på första april? Här hemma drar ju sonen en del "jokes" som man mer eller mindre får gå på....

Idag ska jag göra klart inbjudningskorten som nu är reviderade på alla språk, det blir en löp och PW-tur med vännen M, sonen ska på simträning och trädgården skall fortsätta ansas. Så det finns absolut inga problem med sysselsättningen här hemma...om ni nu skulle tro det.
Dessutom måste matsedeln för v14 spikas.

Vad händer hos Er då?

4 kommentarer:

Lena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lena sa...

Här händer matlagning. Jag har kommit på att jag kan göra min röra om jag utesluter böngroddar och bambuskott samt om jag tar naturella krossade tomater. Så det blir en stor sats av den. Kollegan kommer och hjälper mig tömma min frys på sånt jag inte kan äta längre, grytor och röror som nu är förbjudna. Då kommer det att finnas plats till annan mat. Annars blir det en latedag, måste ladda för måndagen. Vår sekreterare var sjuk i fredags så jag fick göra halva hennes jobb + mitt och nu verkar det som om hon fortfarande är sjuk...

KRam

Lena sa...

Varför blev det dubbelt?

Anonym sa...

Vad är det för inbjudningskort undrar jag??

Kram Svedala Helena

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...