Sidor

tisdag 24 augusti 2010

Snurrar i bollen

Ni kan tro det snurrande i bollen igår när jag kom hem. Var helt slut i huvudet av all ny information efter första arbetsdagen. Visst var det härligt att träffa alla kollegor igen och komma tillbaka till vardagsrutinerna. Men jisses så trött jag var. Kom hem strax innan 22 och somnade ca 22,10.....så min käre make hade inte mkt glädje av mig igår. Sorry babe ;)

Idag är det tillbaka till verkligheten på riktigt eftersom klockan ringde 04,45. Jag trodde det var ett skämt men icke sa Nicke...upp o hoppa bara.

Idag ska börjar "terminen" igen för The Lilies vilket ska bli kul. Undrar om jag kan sjunga nått redigt efter min långdragna förkylning. Jaja, det får vi väl se....eller rättare sagt höra.

Nu måste jag rusa, ha en bra dag! Hösten verkar ha kommit till Skåne, det är en sak som är säker....

2 kommentarer:

Lena sa...

Här har vi full storm... riktigt höstrusk! Jag var också helt slut efter första arbetsdagen förra veckan. Att man kan glömma så mycket på 4 veckor! Ha en skön dag idag! Kram

Sandra sa...

Brukar vara så när man varit ledig men jag lovar att om ett par dag är ledigheten tyvärr ett minne blott och allt är som vanligt igen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...