Sidor

fredag 13 augusti 2010

Pinkalicious nails är bra början på transformeringen till Lady GaGa

Imorgon gäller det! Transformeringen till Lady GaGa har så smått börjat. Idag fick jag hjälp av underbara syster yster som fixade mina naglar. Hon kallade sin kreation Pinkalicious.
Skillnaden mellan mig o syrran är att hon LÄTT skulle gått med sådana naglar till vardags, jag behöver en maskerad som skäl.....

Skorna är ingångna så gott det går, byxdressen tvättad o förberedd, peruken tupperad o klar.

Här kommer några bilder på delar av min outfit

Och så mina nailz

Fick en egen Vuitton nagel....jag bara ÄLSKAR Louis Vuitton!
To be continued....

6 kommentarer:

Monica sa...

snygganaglar;)

kul med fest ser framemot dina bilder i morgon

Lena sa...

ser verkligen fram emot fler bilder när du har på dig allt!

Smala Jessica? sa...

Åhh så kul :D ser fram mot resten av bilderna! Peppkram

Annika sa...

längtar längtar längtar! DU kommer vara sååå het!!!!! kramizar

Unknown sa...

Kan inte bärga mig för att s resultatet! Coola naglar!

Åsa sa...

Jag ser också fram emot bilder när du är färdigklädd.

Blir nästan frestad att träna på att gå i högklackade skor.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...