Sidor

onsdag 11 augusti 2010

Jag har aj aj aj.....

precis ÖVERALLT idag! Shit, bara att ta sig ur sängen var en kamp. Jisses koss va det tar att skyffla och räffsa sten......1½ ton för att vara exakt.
Idag ska vi iväg till Ljungs Handel och handla krukor. Älskar den affären! Sen ska vi inhandla mer jord och blommor samt sand att sopa ut mellan stenarna som vi lagt om. Ingen rast och ingen ro men sååå kul!

Nu ska jag smörja in hela mig med zon gel....så kanske jag klarar av att sätta mig i bilen och växla...

5 kommentarer:

Lena sa...

Aj, inte bra. Men det gotta med träningsvärk är att man vet att man har ansträngt sig lite :) Hoppas det blir fint med krukorna, skulle vara roligt att se en före-bild också. Kram

Cathrin sa...

Aj aj aj, vet precis hur du känner det där glorde jag för många år sedan men tror det var 3 ton grus och midsommardagen, du fattar va?? Dagen efter liksom.
Såg ut att vara en mycket trevlig butik ni ska besöka, där hade jag kunnat lägga många timmar tror jag.

Ha en trevlig dag och hoppas du hittar fina krukor.

Kram Cathrin

Evas Pyssel sa...

Det är roligt att piffa till i sitt hus och runt det också. Vi har också hällt ut Flisbystenar både hemma och i stugan. Det är skitsnyggt. Det är på sådana stenar Lena har skrivit små gulliga citat. Träningsvärk går över och tänk på vad fint det blev. Kram Eva

Petra Maria sa...

Hej hej tjejen!
Ja, hårt kroppsarbete gör så att man vet att man lever dagen efter *ler*

Den där butiken får jag försöka besöka. Har totalt missat den.

Ha det jättebäst
Massor av Skogstokgia kramar
från mig

Maribella sa...

Aj, känner precis vad du menar!!
Tror jag kommer vara likadan imorgon - har kört igång med spinning igen!!

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...