Sidor

lördag 7 augusti 2010

Hem ljuva hem

Äntligen hemma från Blekinge. Det har varit underbart och avkopplande även om jag är halvt uppäten av mygg och nu är dunderförkyld (precis som sonen, men maken har klarat sig). Jag är liksom min kära mor överkänslig mot myggbett och får stora bölder istället för som normala människor små prickar.
Men nu har vi packat upp, tvätten är igångsatt och huset ska städas. Nu kommer nästa projekt påbörjas - stenläggning av utsidan. Phew!

Men först ska denna förkylningen kureras med en tupplur, panodil och lite te. Fast inte i den ordningen....

2 kommentarer:

Unknown sa...

Krya på er!!

Lena sa...

Då har vi samma pråbblems när det gäller myggor. Kommer aldrig att glömma när jag och några kollegor var hemma hos en annan kollega och grillade en fredagskväll. Alla myggorna bet mina fötter och sket i de andra. Sen satt jag med fötterna i en spann vatten hela helgen, på nätterna fick jag sova med blöta handdukar om fötterna. Inte alls kuligt!

Krya på dig! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...